nedelja, 22. julij 2007

Zijo!
Js sm pa SLonn!!! Pa nwom ke nj zacnem, tko kokr se noben pred mnoj ni ... Ja no nism iz Afrike ... Niti ne iz Indije ... Sm rojeno w Yugoslaviji (na ozemlju Slovenije) in sem ponosn Slovenac!!!
Ja zwim w 7clanski familiji (c stejm nasga Cikota The Dogga) in mam sojo sobo ... Ja pa w moji sobi sta se 2 podnajemnika, rumenovratek Legolas, pa mesanka med rumeno- in rdecevratko, Yornna. Poi mam pa se cel kup suhih juzen pa pajkov, pa gojim komarje pa komarke in kr jih pajki ne pojejo jih pobijm; cca 4 na noc to je ... Eno sm glihkar, kar pomen da mam se tri dons za pobit ... Prasica mi je padla w drobowje tipkownce, ma dobr se ne sekiram ...
Pod nami zwita ata pa mama ... Wcash je ostro ... Pa dobr jih ne jebm 5posto ... Mam cew kup frendow k wem d jim lohk zaupam ... Pa jih tut stejm pod sojo familijo ...

1 komentar:

sneta skira pravi ...

sem mislila da si ženska z imenom lonna,zdaj pa vidim da si žival...do zdaj nisem vedela da slonni znajo tudi tipkati..lol