četrtek, 16. avgust 2007

Moji problemi

Ja ful zajeban naslow, ampak fora je ... Js sploh nimam problemow!!!
Ja moj mnenje o problemih je pa takle; dokler so dalec stran od mene se z njimi ne bom ukwarjala ...

No pa dobr, zlagala sm se ... Moj problem je, da nimam problemow!
A mi zna kdo pomagat s temu? Ne wem zakaj, ampak men se prow grozn zdi, k ma folk k ga mam rada tolk problemow w lifeu pa si jih ne zasluz, js sm pa ze take grozne stwari folku delala, d bi me mogl ze miljontawzentkrat sfasirat, pa sem ze zdej ziwa pa zdrawa ... Ne kapne mi w glawo zakaj je tako ... Mogoce je pa kej narobe z mano?

1 komentar:

Alice pravi ...

Ja ti si pa res boga..kakšni problemi so to..jaoo..d jih sploh nimaš..no sj to j po en stran dobr,sam po drug stran pa...wtf is wrong with u??
Everybody s got problems!!!Why don t u?
Ne ne sj jih maš,sam nočš pokazat "smrtnikom" a ne..
Lol..