četrtek, 16. avgust 2007

Prijateljstwo

Ke se to zacne???

No tkole, men frendi (familija je tukj steta zrawn ... Moja family mi je frend ja ... mal blcudna zadewa kokr si predstawlate ... gosh wm je tesko razumet) pomenjo wec k pa ws dnar pa wsi tipi pa biznis pa wse ostalo na swet ... Je pa res d frenda se ne bom wzela w biznis c bom widla d ga ne obwlada ... To wm pa kuj zj powem ...
Sam kljub temu, d jih mam rajs k wse na swet, mi je pa najwecji problem, k se obrnejo eden prot drugmu ... Sj bi blo wse w redu, c ne bi se mene notr potegnil w tisto kruto hladno wojno ... Ni mi kul k mi recejo zj se pa postaw za mojo al pa njegowo/njeno crto ... Zakaj? Cemu? D dokazm d sm ti frend??? Ne ... Potegnla se bom za tistga, k mislm d ma prow, poi mi je pa cis wseen c se swet podere. Nima mi pa zj ta frend prawice ocitat d sm se postawla za druzga sam zato kr ga mam rajsi!!! Taki ljudje ne obstajajo! Kdor je moj best frend to we!!! Kdor je moj frend to we!! Kdor je moj znanec tut we! C ne pa praste hehe lol ...
Je pa res d bom dala enmu wrjetn zmer prednost pred drugmu iz wam neznanih okoliscin, pogojew in dejstew oz teorij, ki si jih postawljam sama ...
Pa dobr tut to morte wedt ke je tista tocka, kjer se ws priwilegij konca ... Kokr sm ze reka, w sluzbo ws nam wzela, c se nawte dokazal ... Ne bom wm dowolila d mi zbirate druge frende ...
Pa nam wm dowolila d mi zbirate tipe ... Sewede pa je res d mi lah powete ka ws mot pr drugih in kwa nj nrdimglede tega mi lah tut swetujete, ampak zbirat nmest mene pa ne morte ...

Hwalla za branje tega bednga blogga pa lep dan se naprej wm zelim ...

2 komentarja:

sneta skira pravi ...

o prijateljstvu je bilo že ogromno napisanga,da že tički čivkajo,pa še danes ga zlepa ne najdeš.
imaš ga samo tolk časa,dokler prikimavaš in se razdajaš.

Alice pravi ...

Ja Lonna..vse lepo in prav..sam o kašnmu biznisu pa govorimo klele?
Ok..resno..jah u know u have babe..pa Uroša,pa other friends..ostalo so še znanci (k jih maš BTW preeeweeeečč...dobr d te cela Gorenjska pozna..).....