ponedeljek, 24. december 2007

<3<3<3 Legolas <3<3<3

Danes pa morm pisat o Legolasu!!!

Moski, ki mi je ukradel srce ... In mi ga se wedno ni wrnil preklet vilinc zmesan!!! Ja, Legolas, ce to beres, daj oglasi se prosim kdaj pri meni in mi wrni, kar naj bi bilo moje ... Podkrepljeno s prosim ... Iluvatar naj te obwaruje pred mojo jezo, ce te opazim, preden ti opazis mene!!!

Ja torej ... I'm sick (bolno sem) ... Obsedeno z bitjem, ki na tem swetu ne obstaja ... wec ... Wsi mi prawijo, da je le lik in da ne obstaja in bla-bla-bla ... Wsi mi prawijo, da ga bom prebolelo ... Ze 6 let mi to prawijo, ja ... Cene se dalj ... Ne, to pa, hwalla bogu, ne ...

Tut jezst se weselim trenutka, ko dobim soje srce nazaj in pozabim (pa neee nooo) Legolasa ... Ampak se mi zdi, da bo trajalo se en lep cas ... Torej;

HELP!!!
I need somebody!
HELP!!!
Not just anybody!
HELP!!!
I need someone!
HEEEEEEEEEELP!!!
*by: The Beatles*

Ne glede na to kako se trudim, da ga pozabim, je se wedno tu ... 1x sem se ga ze znebilo, a ne za dolgo ... In, ko se mi je na mozgane, srce in wsako wlakno na mojem telesu, prilepil se drugic, me je se bolj (ce je to sploh mozno) prewzel, kot me je prwic ... Torej sem pod njegowim popolnim wpliwom ...

Po drugi strani sem pa srecno, da ga imam, saj mi tako ni treba skrbeti, da bi se zaljubilo w otroka clovekow ... That would be horrofying, petrifying, humiliating and rather disgusting ...
No offence, guys ...

2 komentarja:

Alice pravi ...

Kwa t ni jasn?There is no Legolas.No v tvoji glavi je,to ste itaq vodnarji...nam nč rekla,samo - VOOODNAARJIIII....Ne razumem kako lahko žwite sami s sabo.

Pa dobr...

SLonn pravi ...

hehehehe... HWALLA!!! =>