ponedeljek, 17. december 2007

Dragi Dnevnik ! <3

No pa smo tuki. Tut js bom zacelo pisat dnewnik ... Ampak to sele 15. feb 08 ... Zj je pa to le ena od tem.
No z Alice pa AiKo pa Maršo smo gworli o Inrikiju (oops n znam npisat) Iglesiasu (sj to je pa prow anede d je). In Alice je rekla d je widla na MTVju show (glih The Show Must Go On - Queen poslusam - ma se nism moglo upret) o njegowmu dnewniku. WTF???

In zacel se je tkole ane;
Dragi Dnevnik (Dear Diary) - zakaj oh zakaj se wsi kurcewi dnewniki zacnejo s takmu naslowam??? Alice je mela dobro idejo; Dnevnik Dragi (Diary Dear) ... Izvirno ampak me se wseen na nekj fuuul spominja ... Pa dobro zacetek nowega zacetka je pa le ...

Kaj mi gre sele na kurac!!! Zrawn naslowa more obwezno bit srcek! Cene pa awtomobilcek (d nawjo deci rekl d jih deskriminiram :D) Pa kwa za wraga???

Najbl smesn mi je pa tko k se folk z dnewnikam pogowarja;
Ja wes dnewnik, dans sm pa ful slabe wolje ...
Ja matrwola d res no!!! Mene wsi postran gledajo k se pogowarjam z ziwalco (ja ne niso wse plisaste ne!) poi pa ta isti ljudje se wsedejo pa w roke kuli wzamejo pa tkole dnewnik nagowarjajo k bi bil njihow 'dobri stari prijatu' ...

Nikol nam dojelo teh posameznikow (kr je wrjetn kr tretjina swetownga 'ciwiliziranga' prebiwalstwa) ... Zj nj mi pa edn to se razlozi prosm.
Zakaj so wsi ti srcki (pa awtomobilcki) pa nagowarjanja necesa kr w prwe wids (kdr ga w prwe odpres =>) --> sploh se duse nima do takrt!!! --> pa zakaj za wraga mu reces Dragi???!!! Grem stawit d swoji mamici pa atiju nikol ne reces Draga/i ... Dokler od nje/ga ne rabis kesa za cike pa kawico ... Pa zakaj ne powes komu k mu zaupas???

Aja pa se nekj; temu ponawad recemo PS:
Izgoworjene besede wedno lahko zanikas, zapisanih pa ne!!! *tukj wids mene s twojmu dnewnikam w rokah medtem pa se ti zlobno smehljam w twojo zaprepadeno šnofljo*

1 komentar:

Alice pravi ...

Diary Dear!
LOL...vsaj emo ne izpade..haha.Ja a veš Lonna sj ti sploh ni treba pisat dnevnika..oz. zakaj ga hočš pisat?
Ja..še to mi vzem..najprej zvemo da pišeš "zvezke",poj pesmi..poj nam pa hočeš še dnevnike ukrast! (oz. jih začet pisat kar je pretty much the same)...NE NE BOŠ!
A weš sj ti ni treba..
lol ok..to j blo zj zaigrano..=)

Ti kr. =)